Part Fasighetsförvaltning företagsbilar

Sökmotoroptimering – en viktig ingrediens i PART Fastighetsförvaltnings marknadsföring

Att aktivt arbeta med sökmotoroptimering, SEO, kan ha stor betydelse för ett nystartat företag som snabbt vill nå ut till en kundkrets. Hemsidan hamnar högt i Googles sökresultat och syns där bra för potentiella kunder. Detta genererar fler besök och ökade affärsmöjligheter.

PART Fastighetsförvaltning startade sin verksamhet 2014. Företagets verksamhet består framför allt av fastighetsskötsel, uthyrning av lägenheter samt ekonomisk och teknisk förvaltning av fastigheter och vänder sig till fastighetsägare främst i södra Halland och norra Skåne. PART har sitt säte i Halmstad och har i dagsläget 17 anställda. Ganska snart efter företaget startade sin verksamhet fick Torget möjlighet att hjälpa företaget med deras digitala närvaro.


"Vårt samarbete med Torget har resulterat i att vi syns på ”nätet” och som relativt nystartat företag så har vi på detta sätt snabbt fått ut och stärkt vårt varumärke", säger Anna Hellström, ekonomichef på PART Fastighetsförvaltning.


Torget hjälpt PART med sökmotorsoptimering, SEO, så att deras hemsida, vid sökning av relevanta ord, ska synas så högt upp som möjligt i Googles söklista. En nog så viktig förutsättning för ett nystartat företag som vill stärka sitt varumärke och snabbt nå ut med sina produkter och tjänster. Att arbeta med sökmotoroptimering (SEO) är inget engångsarbete utan något som ständigt behöver ses över och justeras med hänsyn till placering i söklistan och Googles förändrade sökalgoritmer.


"Fördelen med att vara kund hos Torget är att man kan lita på proffsigt utförande och resultat. Vi är supernöjda", säger Anna.


För många är SEO en metod som gör stor skillnad och vi är glada att ha hjälpt PART Fastighetsförvaltning med sin marknadsföring. Vill du att din hemsida ska synas bättre på Google? Läs mer om hur vi kan hjälpa dig.


Tillbaka till referenser

0 0
Feed